Často kladené otázky
1. Aký typ ovládania sa nachádza na mojej chladničke?
Ovládanie môže byť elektronické s displejom alebo diódami a tlačidlami a nachádza sa na dverách alebo nad dverami. Druhou možnosťou je klasické ovládanie pomocou termostatU, ktoré sa ovláda jednoduchým koliečkom. Toto sa nachádza vo vnútri chladničky alebo nad dverami.
2. Chladnička mi silno namŕza, chcem vymeniť tesnenie.
V prvom rade skontrolujte, či máte tesnenie roztrhané a či máte pri zatvorených dverách nejakú medzeru medzi tesnením a dosadacou plochou.
3. Rozsvietil sa červený alarm na mrazničke alebo sa spustila zvuková signalizácia.
Znamená to, že v mrazničke je teplejšie než -15 0C. Môže to byť spôsobené tým, že ste práve mali otvorené dvere na mrazničke, alebo ste doložili čerstvé potraviny, prípadne bol výpadok el. prúdu. Pokiaľ ste vylúčili hore uvedené možnosti a alarm signalizuje minimálne 48 hodín, zavolajte nášho technika na čísle 0905 627 297.
4. Koľko bude stáť oprava?
Bez obhliadky a zistenia závady nie je možné stanoviť cenu opravy. Po zistení závady u Vás doma sa sami rozhodnete, či si dáte chladničku opraviť alebo nie. Oprava je možná hneď na mieste. Samozrejme, cestovné zo zistením závady je spoplatnené.
5. Koľko času zaberie oprava?
V závislosti od závady. Bežné opravy trvajú do 1 hodiny.
6. Sú všetky súčiastky na opravu skladom?
Štandardné súčiastky sú skladom do 24 hodín. Ak je potrebná výmena špecifickej súčiastky, napríklad výmena elektroniky, môže jej dodanie na sklad trvať od 14 do 45 dní. Je to spôsobené tým, že ani jedna značka zastúpená na Slovensku tu nemá všetky súčiastky skladom a je potrebné objednať ich.